Novosti

Osnove marketinga na YouTubeu i Instagramu

YouTube
YouTube, omiljen kanal gotovo svakom članu prosječnog kućanstva koje posjeduje internet vezu. Najmlađi mogu uživati u crtićima i edukativnim interaktivnim videima, a ostali mogu pratiti glazbene spotove, kulinarske recepte, sportska događanja, serije, edukativne materijale, zapravo sve što vam padne napamet danas možete naći u obliku video zapisa na YouTubeu.
“Ljudi pamte 20% onog što čuju, 30% onog što vide, a 70% onog što vide i čuju!”
Sve je nastalo još 2005. godine kad je uploadan prvi video, a danas se procjenjuje kako se na YouTubeu pregleda preko 3 milijarde video zapisa dnevno te se svake minute “uploada” preko 24 sata novih video materijala.
– YouTube je generirao niz novonastalih zvijezda koji zarađuju od AdSensea
– U posljednje dvije godine se formiraju video produkcijske kuće koje su specijalizirane samo za produkciju sadržaja za YouTube
– Brendovi već godinama koriste viralne videe u svrhu reklame
– Više od 1 milijardu mjesečnih korisnika
– Preko 6 milijardi sati videa pregledava se svakog mjeseca
 

Instagram
Instagram je danas zajednica sa preko 200 milijuna članova. Prvenstveno nastao kao mobilna aplikacija za fotografiranje, dijeljenje i obradu fotografija uz pomoć filtera (raznih efekata), pružio je mogućnost vizualne komunikacije svima onima koji su posjedovali pametni telefon, a priliku su prihvatili milijuni diljem svijeta.
Koriste ga mnogi za različita područja interesa: od ljubitelja hrane koji istu fotografiraju, umjetnika koju su svoju kreativnost mogli podijeliti sa cijelim svijetom pa sve do sportaša…

Novosti

Osnove marketinga na YouTubeu i Instagramu

scroll up