KREATIVNO RAZMIŠLJANJE KOJE VODI DO NEVJEROVATNIH REZULTATA. IDITE DALJE NEGO ŠTO STE MISLILI DA MOŽETE.
Svjedoci smo sve veće upotrebe interneta u prethodnih nekoliko godina, kako u svijetu tako i kod nas. Činjenica je da većina kupaca koristi ovaj medij za istraživanje informacija o proizvodima i uslugama s ciljem donošenja odluka o kupovini.
Zbog toga, kompanije koje se trude da budu uspješne, koriste internet u cilju povećanja prodaje i sticanja dodatnog profita. Internet je sa sobom doneo nove mogućnosti za preduzeća da izađu na globalno tržište, ali i da dominiraju na lokalnom.
Oglašavanje i reklamiranje na Internetu
Internet marketing podrazumjeva širok spektar aktivnosti koje se obavljaju na internetu u cilju dopiranja do ciljane publike, ostvarivanja veće posjete na sajtu, veće prodaje i profita.
Faktori za uspeh u internet marketingu:
profesionalan dizajn web sajta - sajt koji će biti interesantan i „lijep na oko“ posjetiocima
dobra pozicija na Google-u - sajt koji se dobro rangira za ciljne ključne riječi dobiće i brojniju posjetu
kvalitetan sadržaj - kreiranje relevantnih tekstova koji će posjetioci i pretraživači voljeti
društvene mreže - korištenje društvenih mreža u cilju povezivanja kompanije sa publikom i potencijalnim mušterijama
ciljano oglašavanje - na internetu je moguće postaviti oglas i precizno izabrati kojoj će publici oglas biti vidljiv, uz pomoć parametara kao što su na primer: lokacija, interesovanje, godine starosti